Pages

Monday 12 January 2015

Tahun Baru 2015

Hari ni hari pertama aku tulis blog ni untuk tahun 2015.  Apa.! da 2015?? ya Allah.. cepatnya masa berlalu.. makin bertambah tahun maka makin bertambah la jugak umur aku. Umur aku sama je naik mengikut tahun ye.. haa.. ko kira la sendiri.. haha..

Macam-macam yang dah aku lalui pada tahun 2014 yang baru je meninggalkan kita semua.. Alhamdulillah.. banyak kenangan manis yang aku rasa.. ada juga yang pahit.. tapi aku tetap bersyukur sebab semua itu adalah pengalaman untuk aku.. syukur sangat2 diberi peluang untuk hidup sehingga hari ini.. ^_^

Post kali ini xde apa yang nak update sangat pun.. just nak wish kat blog ni.. SeLaMat MenyAmBuT TaHuN BaRu 2015 semua..!!! Tanamkan azam yang elok & Doa yang baik2 untuk semua ye..
(x kisahla kalo azam ko tu azam yg daripada tahun2 sebelom ni. HAHA..)


No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~