Pages

Saturday, 8 October 2011

Andai Boleh diundur Masa.. Saya x mahu jumpa dia.. T_T

Assalamualaikum.......
hmmm.. aku x pernah menyesal selama ni.. aku x pernah..
selalunya.. pape yang terjadi, aku akan redha dan cuba cari jalan penyelesaian..
walau seteruk mana pun, aku cuba jugak untuk hadapi..
tapi.. 7/10/2011..  pada malam tarikh tersebut mmg wat aku rasa teruk sangat..
x sangka orang yg aku sayang wat aku kecewa..
aku sedih........ aku sedih sangat..... hmmm....
sebaknya dada ni bila dpt tgk sendiri pe kesalahan c dia..
kalau la c dia tahu yg aku sedih sangat disebabkan pe yang dia dah buat..
pe ye alasan yang akan dia bagi kat aku ye?
dia mengaku salah? minta maaf seikhlasnya dari hati dia pada aku?
tapi... dia ke orangnya yg akan mengaku salah??? minta maaf seikhlasnya kt aku??
ataupun sebaliknya yg akan berlaku........
menyalahkan aku? & marah aku.. paling teruk pun,
dia terus ambil keputusan untuk tinggalkan aku...???
Ya Allah.. mmg paling aku  x sangka..
betol la org selalu ckp yg perempuan ni de deria rasa bila de sesuatu yang x baik nak terjadi..
dan memang dia selalu cakap yg aku ni suka pk bukan2.. tapi...
memang aku rasa x sedap je kt hati ni.. sangkaan aku ternyata benar..
kenapa dia wat macam tu.. pe salah aku kat dia..
pe yang dia x cukup lagi.. kenapa dia still berpura-pura..
terus terang aku rasa macam dianiaya & dipermainkan.. hmmmm.... T_T
Aku pohon Ya Allah.. supaya diberikan aku kekuatan
untuk menempuh dugaan sebagai seorang manusia
yg mengharapkan cinta yg jujur & ikhlas serta setia dari seorang lelaki..
Amin...

bodoh ke aku ni kerana sanggup masih mampu lagi bertahan??
hmmmm.. kalau dulu aku akan menangis.. & menangis..
tapi sekarang.. lebih banyak menangis di dalam hati..
aku hanya mampu berdoa..
semoga c dia sedar & x mempersiakan kehadiran aku dalam hidup dia..
Amin.. ya rabbal alamin...




No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

~~HotteSt & CharMiNg~~