Pages

Sunday 15 May 2011

9 May 2011

      Hye.. hye.. hye.. kt korang smua...
      tu tarikh kt ats tu adalah hari KonVokesyen aku..~~

     BeSt wOo mse tuu.. sbb dpt jmpe blk dgn kwn mse diploma dlu..  mmg rindu sesangat r kt dorang..
ye r..  aku dlu mse dip kt pOLi Perlis..  kira abez diploma aritu.. maka tamatla riwayat kisah hidup aku kt poli perlis tu.. so time konvo ni la peluang aku na jmpe dgn dorang blk.. kn3.. hehe..  tp mmg byk kenangan pahit manis aku kt sana.. n kt ctu jgk la aku jmpa cinta hati aku.. haha.. eh.. Cerita pnye cerita.. lupa lak tajuk asal aku.. huhu..
 
     Actually, masa konvo aku aritu.. aku taleh na lama2 sgt dgn kwn2 aku smua.. ye r.. na dijadikn cerita lak..
tarikh 10 May tu pulak aku exam.. untuk paper last lak tu.. fuh.. mmg rushing sesangt la.. family aku rancang na dtg perlis tu bercuti.. tp dek krn aku ni na exam.. dorang pn terpaksa la tangguhkn hasrat dorang tu.. nak2 lg part na g padang besar.. mmg x dapat la.. **cian kt mak aku yg brangan na shopping kt ctu.. ** huhu..
berbalik pd cte konvo aku.. mse raptai..pnye la panas.. tp ttp kecoh.. kecoh sbb time tu la dpt bersua muka setelah hampir 1 tahun aku ta mai perlis tu.. hehe.. Alhamdulillah.. pnjg lg umur aku na jmpe dorang kn.. ^_^
 
     Tibalah keesokannya.. pagi2 lg mak aku da kejut.. haa.. 1 bnda aku plg payah sket ble da tdo hotel ni n na kne bgn mandi pagi.. ye r.. sejuk sesangat kot.. mmg lama gk r aku termenung dlm blik mandi tu.. heheh.. amek feel.. na tukar air panas.. t mandi x rasa segar lak.. huhu.. n ble smpai jew poli n da masuk kt dewan.. boleh lak aku tertinggal bar kod nama student utk appearance kt screen dlm handbeg lg 1..nsb baik de bwk dlm kete.. mula la kne bubling dgn mak aku.. *dia ckp kalo tukar handbeg tu.. makesure smua dipindahkn.. aku cam bese wt la muka taat kt ctu.. sbb aku tao tu salah aku.. heheh..
 
     Masa na naik pentas tu lak kn.. tbe line depan aku da bangun.. aku n sederet barisan aku da mula seram sejuk da.. nervous..! haha.. time tgk org bratur kt tepi mcm lama.. tbe time giliran aku bratur.. rse kjap lak.. tbe2 da smpai turn aku na jln kt ats pntas tu.. mse na naik tu.. da dipesan, trima je sijil tu.. terus pandang camera.. tp dek krn excited sbb ketua pngarah tu ckp cmni "Tahniah Liana" terus aku pndang muka dia je dgn snyum selebar mungkin.. haii.. ntah cmne la gambar aku tu nt.. huhu.. ble da abez tu.. pe lg.. syOk r salam2 dgn parents aku.. n parents bf aku.. XOXO.. hehe.. Lg 1 yg bez.. aku dpt 1 jambak bunga dgn teddybear yg sgt besar dr parents.. 1 katak hijao dr adeq aku.. 1 patung turtle dr bf aku.. n 1 jambak bunga dgn bear kecik dr mama@ bakal mother in law.. ^^ mmg ta menang tgn la aku na pegang smua tu.. hehe..


      Lps tu pe lg.. snap pic byk2 la kn.. walaupun ari tu panas.. tp ktorang smua ttp maintain senyum sampai telinga.. ^___^  ye r.. bak kata mak aku.. "ari ni kn kak Long jd artis" hehe.. Mmg beSt sgt konvokesyen aritu.. kpd kwn2 aku yg konvo sme2 aritu n pd yg xdpt menghadiri.. tahniah sgt2sbb kte smua da dpt menghabiskn diploma kte.. n utk life akn datang ni.. Good LuCk ye utk korang..

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~