Pages

Wednesday 7 September 2011

Disaster MacarOons by Me..!

semangat je masa ni aku beli pewarna 3 jenis.. 
mmg try bayangkan la kan camne rupa macaroons aku 
bila da siap nanti dgn warna-warni.. mcm best jew rasa.. huhu..

 haa.. nuttella ni utk bahagian tengah/filling macaroons tu.. 
sedap wOo nuttella ni.. mmg lg x sabar la aku na wat mende ni kan..

haaa.. ni rupa setelah aku satukan adunan2 utk macaroons ni..
de serbuk badam, gula icing & putih telur..
rasanya yg tu je la kowt.. aku pn da lupa da, aritu pn ikut resepi jew.. =)
p/s: masa ni mmg rsa mcm puas hati jew tgk sbb da jadi kan.. 

Ok, korang na tengok x pe result dia setelah di masukkan ke dalam oven?? hehe.. 
mmg aku pn x sangka jd cmni.. aku ikut da direction dlm resepi tu.. tp ntahla.. 
tgk je la pe yg jadi ea.. =,="

 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
masa tgk dia kt dlm oven kan.. bukan men naik lg.. tapi...

Jeng3x..!!
.
.
.

 Ok.. ni rupa yg 1st tray.. adoyaii.. nape merekah lak ni..

  
bila masuk tray ke 2, still jadi mcm ni jugak.. ni camne na 
pisahkan dari tray ni?? confirm retak/hancur terus.. yes.. mmg pn..!


 na tengok yg paling dahsyat x??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taraaa..!!! yg ni dari dalam oven lg mmg da menakutkan.. mula2 aku tgk dia naik elok jew.. 
tiba2 dia gelembung2 makin tinggi then 
meletup-letup terus jadi hitam sambil mengeluarkan lava, yg dalamnya tu..
jadila mcm ni..
 scary sgt tgk yang ni.. T_T



** memang xde bakat na wat macaroons kowt... beli terus je la senang.. hOho.. **

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~