Pages

Friday 9 September 2011

Jamuan Hari Raya di StArBuCk, Alamanda~

9/9/2011- ehee.. ^_^ yeay2..!! starbuck wat Open House.. beSt la tadi.. ramai sgt yang datang..~~
MajOrity vip2 kat ctu..& aku dijemput sekali?? kelas kau "maria"..!! hik hik hik..
ececeh.. poyo giler kan ayat aku..! kah3.. first time aku guna ayat tu..
selalu dgr org ckp jew.. ** terpengaruh la ni..** haha.. =P 

sebenarnya kan, starbuCk yg kat alamanda ni wat OpenHouse dan menjemput semua kakitangan kerajaan di kastam & Kementerian kesihatan putrajaya..  so mymOm yg mmg keje kt kem.kesihatan tu pn dijemput sama.. and tadi dia ajakla aku g sekali.. hehe.....

ni antara makanan yg ada kt ctu.. tajaan nando's ok..! 
sedap sgt cz aku mmg nga lapa masa ni.. ngeh3x =P
 
PeACe.. ececeh.. senyum simpul lg tu mOmmy saya ni..

beSh x? besh x?? hehe.. da berminggu aku raya 
dok makan rendang, lemang, ketupat, nasi impit
lontong, ketupat palas.. aleh2 dpt lak makan western ni.. hehe.. 
mmg ubah angin barat jap la kan.. hOho

haaa.. yg ni mmg dari stArbuCk.. tiramisu tu sgt la sedap.. 

x len dan x bukan.. it's Me Ok..! snap pic kejap sebelum pegi tu kan.. ^_^


ayam tu sedap...~~ alahai.. mcm  xpenah makan ayam je aku ni kan.. huhu..
itu pun na kecoh2 kat cni.. hihi..

** da namanya pn blog saya.. saya leh tulis je la pe yg saya suka kan.. kan3??**
^________^

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~