Pages

Thursday 8 September 2011

My hOme made chOcoLate Cake For His BirthDay..

Assalammualaikum...
hari tu 28/8/2011 merupakan birthday c dia.. so tibala kerajinan aku utk membuat kek coklat mengikut permintaan dia.. hehe.. segan jugak na present kt dia & his family, almaklumla.. saya budak baru belajar.. huhu.. aku mmg suka kek coklat moist, so mmg setiap kali aku wat kek coklat, aku paling suka cara kukus.. confirm2 nya akan mOist & rasa coklat tu mmg kaw punya la..  siyes mmg best.. (ceewah, na ckp sendiri wat sedap la ni.. hehe.. gurau jew.. )  k la.. ni la hasilnya setelah aku berdiri lama di dapur menyiapkan 2 biji kek coklat.. 1st utk family sendiri.. yg 2nd utk c dia.. ~~


kacang walnut tu g beli dgn dia.. ^_^
pic 1st ni pencahayaan kurang..

 xpe2.. leh tgk yg bawah ni pulak.. shiny x?? hehe..
limpahan coklat cair diatasnya.. 
mmg nampak seperti memukau sesiapa yg melihatnya.. =P

 Ni pulalk pandangan dari cc.. 
ok, mmg aku akuin, kek ni kurang inci ye.. haha..

 Happy BirhtDay sayang..~ ngee.. 
malu na letak signbOard tu.. (^^,)


** komen utk kek aku, dari dia & family beliau ==> rasa kek sedap, coklat banyak, cuma terlampau mOist & padat, ala2 dodol gitu.. haha.. Okie dokey, thanx ya.. i'll imprOve it for next time.. **

Ok sekian utk birthday En.sayang....~~
hye3 again..~ haa.. na tao x, utk raya ari tu kan.. 
4 biji kek coklat telah direquest dr org2 yg dah try kek aku....
OMG, sgt 2 aku x sangka.. ye laa.. aku baru2 je berjinak dlm dunia membuat kek ni..
tup2 de org nak 4 biji lak tu.. malam raya tu mmg bertungkus-lumus la aku membuat adunan bagai..
sangat meletihkan tp puas hati sebab dapat tengok kek naik dengan cantiknya.. hehe..
ni la antara rupanya..~ ^_^
 
 
Kek coklat mOist saya..~~


p/s: thanx to u'olls sebab sudi menjengah bLOg saya.. =)



No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~