Pages

Friday 9 September 2011

My makanan tambahan...~~

Assalamualaikum..! jwb, jgn x jawab wahai org2 islam.. x jawab dosa.. hehe.. =))
sihat x ni?? KOrang nga watpe tuu?? 
alahaii.. kejap jew masa berlalu kan.. pejam celik, pejam celik da abez cuti 4 bulan aku.. hOho.. 
Na sambung cuti lagi boleh x?? hehe..
adeh.. nasib baik da siap packing2 semua barang na balik.. Uitm... tunggu kedatangan ku Ok..! =P
eh, lupa lak.. hehe.. actually na tanya ni.. korang pernah x cuba pape makanan tambahan?? contoh macam vitamin kesihatan ke?? sebenarnya supplement food ni bagus tao.. selain daripada kita menjaga 
kesihatan badan kita secara fizikal contohnya bersenam, boleh la jugak jaga kesihatan 
dengan try makan makanan/minuman kesihatan yg dirasakan terbaik utk diri korang.. 
kalau aku kan.. yang paling aku suka adalah susu cOklat Dutch Lady & Anlene Full cream.. 
sedap wOo.. hehe.. baik untuk tulang especially my backbOne 
yg kadang2 tu rasa lenguh jew.. huhu.. 

next is..... leh tengok kat gambar dibawah ini yew.. ^_^

 
Flavettes ni mmg sedap.. dia de 2 jenis, yg ni rasa manis, 
and yg lagi 1 pulak jenis yang NO SUGAR..
aku prefer yg bergula.. sebab sedap sikit kan.. hehe..

 VcO.. yg ni mmg da famous da.. ramai yg berminat mencuba ni 
sebab khasiatnya sgt banyak.. sepanjang aku menggunakan product ni,
so far so good..  ^_^ u'olls should try this, kat FB pn 
ramai agen yg promote jual produk ni..

 haa.. yg ni pun favourite jugak.. walaupun dia cakap no gOaty taste
tapi untuk org yang mmg peka terhadap rasa pada makanan berunsur kambing
ni.. mmg aku still leh detect rasa kambing.. hehe.. 
sedap susu ni.. rasa milky sgt, ala2 aiskrim vanilla McdOnald tu.. ;)

 siapa kat cni pernah cuba benda ni?? leh kongsi kan sikit x pe 
pendapat korang tentang rasa ROyal jelly CNI ni??
masa mula2 try benda ni kan, agak seksa jugak la na telan..
siyes mmg x sedap.. tp lama2 layankan je la.. 
bagus ni manfaatnya utk kesuburan bagi wanita.. hehe

haa.. yg ni pun kira makanan tambahan jugak la kan..
x kira, aku na upLOad jugak.. hehe
suka sgt munching kismis ni.. x kesah la pape brand kismis pn.. 
yg oweys aku beli yg ni la.. kismis minda Al-wafi..
nak2 lagi time tgh minggu exam / study week.. 
mmg hari2 aku dipenuhi dgn mengunyah kismis ni la kan.. 
haha.. almaklumlah.. na sumbat ilmu yg bukan men banyak tu dalam fikiranku.. 
perlukan Usaha & kesabaran yang tinggi tao.. so ini adalah salah 1 usaha aku selain dari study betol2, berdoa & bertawakal...





p/s :: THANK U SO MUCH KAT KORANG SEBAB SUDI LUANGKAN MASA MELAWAT BLOG SAYA & MEMBACA ENTRY NI..  oapaii... ^_^


No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~