Pages

Monday, 29 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Happy IndependenCe Day for 54th years..!!

✿ Assalammualaikum & Salam sejahtera..~

Waa.. syahdunya dengar takbir dari surau kt rumah ni.. 
rindu pada mereka2 semua.. yg masih hidup & yg telah pergi.. hOho..
Korang..!!~ EsOk da raya.. yeay..!! hehe.. Alhamdulillah.. panjang umur aku.. diberi kesempatan untuk
berpuasa selama sebulan & menyambur Hari Raya Aidilfitri bersama keluarga tersayang..
syOknyew raya.. eheh.. tapi kan.. tahun 2011 ni kita sambut Merdeka sekali kan..?! 
waaa.. dOuble happiness laa.. ^_^
SeLaMat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ke 54 tahun
buat semua rakyat Malaysia..




 Rindu na balik Kampung.. bakar lemang.. kacau dOdoL.. 
Main meriam karbait dlm tin lepas tu main mercun & sepupu + anak buah.. 
men bunga api.. eee.. rindu la semua2 tu.. tp raya tahun ni di kL dulu yaa.. 
tapela.. still terasa juga meriahnya bersama keluarga.. hehe..
Dikesempatan ini.. Saya.. Norliana Bt Kamarudin juga mewakili keluarga saya
ingin memOhon Maaf Zahir & Batin 
kepada semua yg mengenali diri ini dan keluarga saya..
Diharap segala salah silap dari hujung rambut hingga ke hujung kaki,
mahupun pernah terkasar bahasa haraplah diMaafi hendaknya..
haa.. baju raya korang da siap da.. Ok x?? hehe..
aku tahun ni 3 je baju raya version kurung moden.. + baju konvo aritu.. 
kira de 4 jew.. huhu.. na byk lagi.. ngeh3..! macam mak aku cOp duit lak kan.. haha.. 
WAaa.. mesti esok colourful kan korang2.. 
Meriah dgn pelbagai fesyen.. cantik2.. hensem2.. + wangi2..
tapi, x lupa juga pada mereka yg  kurang bernasib baik & berada di dalam kesusahan
serta ingatlah juga pada mereka yg telah pergi.. seMOga Allah merahmati mereka selalu..
Amin.. ya rabbal Alamin..~ 

Handphone korang jgn lupa tOpup byk2 k~
reply mesej kwn2, sedara-mara tu.. jgn x reply..
masa ni la na dpt mesej comel2 & pantun2 bagai dr diorang smua.. kan3?? hihihi..



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

~~HotteSt & CharMiNg~~