Pages

Monday 25 July 2011

Eksperimen Aku Sendiri..!!~ heheh.. =P

Salam.. & hye... rasa-rasanya mesti semua antara pembaca2 kt cni
pnah mkn McDonald kan? tipu la kalo ckp x pnah...  
Mc D @ M kuning tu antara Fast food yg menjadi favourite 1 Malaysia tuu.. 
termasuk aku..hehe.. Mc Donald terkenal dgn makanan2 nya yg terdiri 
drp GCB.. Happy Meal.. BigMac.. McChickan.. French Fries..n mcm2 lg la.. 
& yg aku tao.. fries kt McD la antara yg plg laris skali.. serious.. mmg sedap.. 
kalah smua fries kt restoran2 fastfood yg lain.. hehe..
kira Fries kt McD ni mmg number 1 la dlm dunia ni..

tapi.. korang penah tgk x video kt youtube yg pasal makanan2 kt McD ni apabila da expired/basi..? haa.. rsenya ramai kot da pnah tgk.. if x tgk lg.. bley je cari kt youtube tuu.. taip je pasal McDonald expired food ke.. experiment for McDonald food ke.. ape ke.. janji keluar pe yg patut korang tgk tu.. huhu..

dan kat cni aku de wat eksperimen aku sendiri.. pasal fries McD ni.. yelaa.. dlm video tu dia de tunjuk yg fries McD tu x berubah pape pn dr segi bentuk & warna.. walaupun setelah dibiarkan selama berbulan lamanya.. so aku pn rse cm terdetik gk r na try2 tgk betol ke x.. ye r.. da aku dok mkn fries tu slama ni..so mst la de rse na tao btol x video tu kan..~~ huhu.. so pape pn.. korang tgk je la kt bwh ni yew.. ^__^


::..Let PiCturEs dO The tALkiNg..::.

1st Day..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

5th Days
.
.
.
.
.
.
.
.

A week
.
.
.
.
.
.
.
.
.
8 days



Haaa.. see?? xde la sampai berbulan-bulan mcm dlm video tu kan.. so kira aku rse logik jugak la if fries ni rosak & berkulat dlm tempoh seperti diatas.. xde la rasa menakutkan je bila tgk video tu.. ye la lama sgt fries McD dibiarkan ( 2 bulan ) tp tade pape effect pn.. mayb bahan2 yg digunakan utk mengadun + memasak fries ni x sama kot kat McD Malaysia dgn yg kt luar negara.. agaknyalaa.. hehe.. ^^

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~