Pages

Sunday 10 July 2011

SINCE 2009~


   
Assalammualaikum~~
  
  
  








Hye u'ols..!! ^_^  watpe jew hari ni? hOpe if yg xde g mana2 tu..
sudi2 kn la mengisi masa lapang kOrang dgn membaca bLOg aku ni.. huhu..
Kalo dlu penah da pOst nape aku tbe2 berminat pasal na wat blog ni kan.. sebabnya aku ni suka bercakap.. sO kt blog ni la tempat aku meluahkan segala-galanya yg aku rse nak share dgn kwn2.. kalo kwn2 na tao.. bLOg ni da di create sejak 2009 lagi.. lama x?? lama da usia bLOg aku ni.. kan3??  seingat aku pd tarikh 3 December 2009..

Masa tu aku nga praktikal utk diploma lg.. 
dlm boring2 aku kt ofis xde keje.. aku pn 
mencuba la wat blog.. tp masa tu kn, pnye la aku x reti.. sbb mcm2 la kne ikut.. aku kalo bab2 
membaca peraturan + syarat2 ni mmg malas sket.. so lps tu aku stop.. then de la jgk aku smbung2 design sket.. tbe bila aku masuk sem last.. aku cam bz sket kt poli.. exam lg.. tu yg aku semakin melupakan blog aku ni..



Punya la na dijadikan cerita.. hampir berbulan lamanya aku tglkn blog ni.. smpai aku lupa password.. haha.. tp nasib baik la leh wat password bru.. dpt la aku tgk lg blog aku yg da lama berhabuk lg bersawang ni.. lega.. ^__^

ish3.. pnyela dahsyat.. siap spiderman skali da wat sarang kt blog aku ni.. hihi

then lps habis diploma.. aku de la jgk update 1.2 entry kt cni..tu pn aku masih x puas hati lg..
aku semakin aktif kt formspring la.. as usual da tntunya facebook kn..
bLog ni.. mmg sunyi sgt2 la masa tu.. lps tu aku keje.. then dpt lak smbung blaja dgree.. mse dgree de gk aku usha2 blog ni.. tp mse tu aku mcm x de masa na update something yg bru kt cni.. 
last2, bila da cuti sem selama 4 bln ni.. aku decide utk delete cerita lama 
sebab rasa mcm da basi sgt.. + terminate blog lama & On balik dlm tahun ni (2011).
akhirnya aku berpeluang na update mcm2 cerita 
& menukar blog aku ni kpd wajah yg lebih baru.. yeay..! hehe..


sO sekarang.. ni la wajah latest blog aku.. 
setelah aku rajin membelek-belek serta menulis-nulis di cni ..^_^



if de sebarangan cadangan/ idea / komen2 bernas utk blog ni.. sila2 la share dgn aku yew..
komen2 dr korang amat2 dialu-alukan di cni.. c u'ols again.. daaa..~~ 



No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~