Pages

Sunday 3 July 2011

Kisah Jerawatku & jln2 dgn mak.. & bla3.. ~

Aaa..!! x suka.. ntah npe ntah.. stelah sekian lama xde tumbuh-tumbuhan diwajahku ini.. tbe2 lak x semena-mena dlm area 2 minggu ni de lak acne.. haish.. cmne na hilangkn cpt ni.. da pkai mcm2 da suh hilang.. lambat jew na surut.. hmmm.. cmne na g dating ni. hOho.. Menci3..! =P  ( ngada lak..! ngeee.. ^^, )
haha.. Okies.. malas da na pk pasal jerawat..

Eee.. bila la mata na mengantuk ni.. adOyaii.. abes la esok.. mst dpt eyebag free.. huh.. =,="
ptg td kuar g Alamanda..jejalan dgn mak..* mmg tu jew la tmpt na plg dekat pn kt umah aku *  tu pn relax jew x makeUp.. huhu.. suka.. =) even muka de merah2 tanda jerawat sedang subur membesar kt muka ni.. tp kn rasa free jew td.. beSh tao td.. g shOpping brg2 na wat kek cOklat.. wiNks2.. ^^ hehe.. da lama da x wat kek.. akhirnya.. ku ke dapur jgk.. hOho..


  

Funny lak bila g shopping dgn mak.. sbb slalu dgn ayah jew.. kali ni kn, rasa mcm sepanjang ktorang jln together-gether tu asek dok gelak jew.. ntah pe ntah yg ktorang ckp.. cam lawak sgt jew.. gelak smpai x hirau kiri kanan.. haha.. then lps tu.. g lepak kt McDonald.. M Kuning tiMe..!! hehe.. makan aiskrim sesama.. n  share GCB sbb ktorang sbnanya sblom kuar umah da pn makan nasi.. so still kenyang lg la time tu.. ^_^  mse tu lak mak aku mcm na plain water tao sbb haus lps mkn aiskrim.. tbe2 kn mak aku relax jew order kt brOther yg keje kt McD ni segalas plain water..(Masa tu brOther tu nga lalu dpn ktorang) Eh? boleh ea order air kosong kt McDonald?? bru aku tao.. haha.. advance mak aku ni.. dia ckp dia slalu da order plain water  if dia mkn ais krim kt McD dgn kwn2 dia.. Ooo.. ptt la aku ckp minum je la air gas tu.. dia snyap jew tp mata melilau pndang sekeliling mcm na pgl org.. maybe air gas tu xleh kowt hilangkn dahaga my Mom.. tp bg aku ok jew.. hik3..  tiMe brOther tu dtg bg air kosong tu kn siap 2 gelas lg tu.. ktorang minta 1 jew.. then brOther tu ckp cmni kt mak aku.. "kak, sy letak ais skali ni.. tp sket je la.. td panas sgt.. (smbil dia snyum2 kepit)" waa.... thAnx brO.. speCial sgt dah tu layanan kamu... hehe..  * tu aku yg ckp*  Mak aku ckp cmni "terima kasih byk deq" kt brother tu.. huhu..

 
  

Lps tu kn.. lps tu kn.. ktorang g karok sama2.. tp kejap jew la.. x lama pn.. dgn bahan2 na wat cake tu jugak aku angkut bwk masuk tmpt karoke kt alamanda tu.. hehe.. x cukup karoke kt tmpt tu.. dlm kete lak ktorang smbung otw na blk umah.. kikiki.. =P
asalnya g beli brg & g anta kain tempah jahit utk baju raya  jew.. last2 merata gk la ktorang singgah.. haha.. Jln2 & MymOm mmg happening... nak2 lg bila aku ni hampir seminggu terperap jew kt umah da mcm ayam perap dgn rempah.. ish3.. kasihan.. hOho.. ^___^

p/s: Waaa.. kaki aku terantuk kt bucu meja PC.. *sakit sesangat.. (T_T) !!*    pulak daa~~

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~