Pages

Wednesday 22 June 2011

Bad Day..

Pernah x rasa de hari yg kita lalui.. x spt yg diharapkan, maksudnya.. mula2 time siang mmg happy jew.. tbe malam je de incident yg x diingini terjadi kt korang.. n x cukup lagi 1 masalah, dtg lak masalah yg lain.. hmmm... hOnestly.. aku sedang rasa skrg.. sgt2 x beSt.. sedihnya.. rasa cam na melalak kuat2 mengalahkan budak 2 tahun yg  terjatuh sebab main lari2.. hmmmmm... x suka rasa mcm ni.. na buat kerja lain pn da ta rasa semangat da.. hmmmm.. =(

 Tapi rasanya semua masalah tu dtg dr diri aku sendiri.. aku yg cari penyakit.. suka sgt involved sana cni.. ta bg salam.. x tao ntah org yg aku na mnyebok sama dalam halnya tu sedia menerima pandangan aku ke tidak.. lepas tu aku ni pulak men terjah je dgn pandangan tersendiri yg masih xjelas utk menjelaskan perkara yg sebenarnya.. dan membuatkan org yg empunya hal tu misunderstood.. haaa.. kn da mcm pusing2 roda impian lak ayat ku ni... Maaf sgt2 kpd pihak berkenaan..( insaf ) eeee.. benci lak rasa kt diri ni.. n lg 1 masalah dgn org jgk.. dia da ckp jgn beli benda tu.. tp aku na jgk beli.. sebab dia bgtao da byk kali dia cari benda yg dia na tu dijual kt tempat yg berhampiran dgn rumah aku.. tp time dia cari je.. xde.. so tiba2 time aku g tempat tu.. ada lak benda tu.. so aku pn decide na beli utk dia.. last2.. time bg kt dia bkn men lg la aku harap dpt mengurangkan keinginan dia yg da lama nak kn benda tu.. alih2 bnda tu da rosak tanpa aku sedari.. WAAAAA.. (menangis tahap melalak) benci3..!! Kesian kt dia.. n kesian kt aku jgk..nape kesian kt aku?.. sebab aku mmg ikhlas n bersungguh-sungguh na merealisasikn impian org tu tp len lak yg jd..

Hmmm.. cdey.. rasa mcm serba xkena.. hOpe hari esok lebih baik dr hari ni.. Amin.. kesian kt aku dan mereka.. (T_T)

                    

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~