Pages

Thursday 30 June 2011

** When we talk abOut Man & Our Feelings **

The RIGHT guy will never leave you..... ♥                                                            


Hmm.. leh percaya x ayat kt atas ni?? de someone pOst mcm ni kt FB.. bg aku la kn.. kne ikut moOd jgk la.. mcm skrg ni.. mmg aku mengharapkn yg ayat kt atas ni 100% adalah benar belaka.. hOnestly.. i'm sO touch with that words..~ hmm.. Ramai org ckp.. berkahwinla dgn org yg btol2 mencintai & menyayangi kte berbanding diri kte mencintai & menyayangi org itu.. nescaya.. kebahagiaan adalah milik kte kelak.. fuh mendalam sungguh kn kata2 mcm tu.. bg aku.. kalo bley.. biar la pasangan hidup aku tu seorang yg betul2 memahami aku.. n boleh terima baik buruk aku.. yg buruk tu aku akan cuba sedaya upaya ubah la kn.. mcm cth aku ni xsuka lipat baju..xkan selamanya na aku na jd mcm tu kn.. so aku kene brubah kpd kebaikan demi kebahagiaan org2 yg aku sayang.. huhu.. 


Mmg entry kali ni bOring sgt.. lebih kpd feeling2.. sbb skrg pn aku nga layan prasaan aku.. mmg 1 hari suntuk aku x tgk fon.. mOody pnye pasal..  hmmmm... ikut kn hati mmg aku na je tgk mcm selalu bila jd keadaan cmni.. tp aku kebalkn jgk hati ni.. jgn tgk.. jgn tgk.. ayat tu la jgk aku dok ulang kt diri aku hari ni.. kejam kn aku.. ntah sape2 la msj aku.. aku leh wat derk jew.. sbb nila setitik.. habis susu sebelanga.. kikiki.. berperibahasa lak aku kt cni.. hOho.. 


eh.. lari tema.. tiba2 leh gelak sorang2 lak.. sepatutnya de touching2 sket.. huhu.. iklan sbentar.. 
haaa.. sambung blk.. The best love story is when you fall in love with the most unexpected person at the most unexpected time..
yup.. dr pepatah english ni.. mmg terjadi kt aku pn.. aku mmg x expect lgsg.. tbe2 je aku da jatuh cinta.. alahaiii.. kejap nya la dunia single mingle aku.. kn beSt leh putar masa blk.. kwn2 dlu.. kenal2 dlu.. bru pk couple2 ni.. kn3.. 

aku nga sedih ni.. x suka sgt bila de org wat aku sedih cmni.. eeee.. aku ni jenis cpt terasa..  hmmmm... aku ni bukan jenis yg berdendam cume, jenis yg tak mudah melupakan tp bila de org yg wat aku sedih tu.. aku  tetap maafkan dia..  walaupun jauh di sudut hati aku.. aku masih terluka.. memaafkn org lain sedikit sebanyak leh wat aku pulih dr sakit kt hati.. kn.. huhu.. 


dalam sedih2 ni tbe2 lapa lak rasa.. ni smua gara2 na masak ala2 western la siang td.. last2, gas habis.. apa pn xdpt.. nsb baik mak da masak siap2.. selamat peyOt aku.. hihi.. tbe2 mlm2 cmni.. mood na mkn mai blk daa.. lebih lg bila mak aku masak lauk fav aku 
==> tOm Yam campur.. yeah..!! sO boleh la mamam byk2.. asal lauk tOm yam jew.. sure aku rasa na mkn dlm  mangkuk.. x pn lauk sup ayam + kentang.. 2 lauk ni jew.. mst punya la aku mkn dlm mangkuk.. mmg berselera sgt.. aku pn tatao npe.. huhu.. 
tu la aku pnah dgr.. de sesetengah org yg jenisnya bila dia sedih.. dia akn kuat makan.. so aku rasa.. aku dlm kategOri tu kot.. haha.. 
biaq p laa.. esok pg2 g jOgging blk.. lalalalalalaa..~~ 


                                            
"It's a long road when you face the world alone, when no one reaches out a hand for you to hold. You can find love if you search within your soul, and the emptiness you felt will disappear."

"When you get mad.. i'ld rather to move my nervous feelings to make you chills again"

"Thanks for cOlouring My life & give the laughter bright our days.."

"I may have cried a million times since we have been together, but all the times you made me smile is what will remain in my heart forever."
"I wish today were tomorrow; therefore I could see you now!"

"I wish I could see through your eyes so I would know what you like to see. I wish I knew your wishes, so I could give you everything you want. I wish I dreamed the same dreams you do, and together we could make them come true. I wish I knew what makes you happy, so I could make you the happiest person in the whole world. And lastly, I wish I were a cell in your blood, so I would be sure I was somewhere in your heart."



"Everynight I pray, I'll have you here someday.I'll count the stars tonight, and hope with all my might;That when I close my eyes, you'll be right by my side."



    "One day you'll love me, the way I loved you. One day you'll think of me the way I thought of you. One day you'll cry for me, the way I cried for you. One day you'll want me, but I won't want you. 
                                            "Everybody have their own hopes in love.. to live together with someone we love is such a wonderful moment ever after.."    
jOm tgk video ni jOm.. Special dr CST productiOn.. Tomok & AyuSave the Date  1 Julai 2011..Kisah masa dorang mula2 jumpa..~teringat lak time aku mula2 jumpa...tercari-cari kt kafe Ptss.. lepas tu kt...kLsentral.. huhu..  dah2.. layan video ni k..~~ ^_~                                                                       

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~