Pages

Thursday 23 June 2011

ShOpahoLic..

HAA.. tu mmg aku la tu.... pe nya yg aku tu..?? tuuu kt atas tu.. shOpaholic tuu.. haaa.. tu aku la tu.. HAHA..
(berdialog sebentar dgn diri sndiri *drama sebabak*)

hmmm.. ntahla.. bila online FB je.. tgk mcm2 iklan.. mula la na survey2.. lps tu tanya2 kt mana2 yg berkenan.. then.. bila da dipancing oleh tuan empunya kedai tuu.. start la aku membeli-belah kn.. adOyaii.. na cari duit bkn men payah.. tp menghabiskannya mmg cpt je kn.. kalo nga jln2 kt mall tu pn.. jgn ckp la.. mst aku beli pape punya la.. x KASUT.. baju/kardigan dgn SHAWL.. x pn handbeg ke.. brg2 makeUp.. perfume.. n mcm2 lg la.. pnah dlm 1 hari tu.. aku habis around RM600++ masa tu aku keje sementara da kt Lembaga Peperiksaan tu.. huhu.. de duit mmg laju je kaki aku ni na kuar jln2 kn.. tade duit pn laju gk.. if dgn En.sayang la.. hehe..

Buntu2 memikirkan diri nii yg.... SHOPAHOLIC.. Aaaaa..! if x beli karang.. teringat- ingat lak kt barang tu.. n menyesal x sudah lak.. AdOdoii... =,="

              this puff..!
  knpe de pic ni..? sbb ni de lah antara rupa yg aku beli brg Online.. hehe..

No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~