Pages

Saturday 18 June 2011

Hari Bapa..

SeLaMat Hari Bapa kpd Ayahku... En.Kamarudin Bin Yahya..  =))

Umumnya seperti yg kita tahu di bulan Jun ada macam-macam hari juga contohnya pada 1 Jun yang lepas adalah hari susu sedunia. Selain itu, bulan Jun juga merupakan bulan sambutan hari bapa. Sama seperti hari ibu, hari bapa juga berbeza-beza mengikut negara dan tahun.  Esok  merupakan sambutan Hari Bapa  19 Jun 2011- bersamaan Ahad ketiga dalam bulan Jun pada tahun ini.. di Malaysia..

Apa yang korang na beri untuk ayah2 korang ea?? hehe... emm, actually.. lps je skola rendah.. aku da jarang bg present kt ayah aku.. malu... haha.. ntah pape je kn.. ish3.. minta ayah belikn mcm2 xtao na malu pulak.. tulah aku ni.. haish.. tp kn.. tp kn.. sbnarnya ktorang celebrate jgk.. heee.. kitorang de la g mkn2 besar sekeluarga kt mana2 tmpt yg special bg meraikan org tersayang kmi..  so esok plan ktorang na blanja ayah g mkn ikan bakar.. InsyaAllah.. ni adalah  rahsia yew.. antara aku, adeq n mak.. haha.. standard la tuu.. ble hari ibu.. rahsia dgn ayah lak.. kn3..  ^^

 
Inilah ayahku.. iras2 Dato' K x? haha.. =P

   pic sblah ni time kt perlis.. gua pe ntah yg dekat dengan hotel Sri Malaysia tu.. huhu... 

                            Kakak SaYAng AYAH..!!~  Mmwwaahhxx..!!



No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~