Pages

Thursday 23 June 2011

Yup.. sy mmg suka makan.. tapi...... ( ^___________^ )

Yup.. spt yg tertera di atas.. mmg itu adalah aku.. hehe.. tp kn.. kadang2 jenis yg memilih gak aku ni..
kalo kt kedai yg jenis menjual nasi berlauk tu..mmg aku ni akan lama kt ctu.. dekat 5,6 kali gk la aku tawaf tmpat2 lauk tu.. haha.. kpd mereka2 yg mengenali & pnah g beli together-gether dgn aku sure akn tao cmne n bpe lamanya dorang tunggu aku.. hihi... daripada kwn2 diploma kt poli perlis tu, smpai la kwn ke uitm puncak alam ni.. sorry sgt2.. kesian kt kwn2 aku.. mmg dlm hati sgt2 rasa bersalah.. tp terharu jgk sbb dorang masih setia menunggu aku.. TERIMA KASIH KPD KWN2 SAYA tuu.. to be hOnest.. i really LoVe you aLL lah..!!  ^_^ 

Tapi kan lain lak ceritanya bila kt umah.. hehe.. Setiap kali nak g keje, mak aku mmg akan tgl kn umah dgn makanan.. pagi2 je mst dia masak.. syukur alhamdulillah sbb dikurniakn mak yg prihatin..
Aku ni je.. ntah npe la kadang2 tu aku tade selera sgt na mkn.. tahan tu x mkn heavy food sehari.. aku sndiri tatao pe yg aku na mkn..  tp kn, bila teringat kt sesetengah keadaan kn, aku akan jd na mkn sgt2 bila aku lalu sebelah M kuning@ McDonald... KFC, big Apple.. choc.indulgence Sec.recipe.. n mcm2 lg la berkenaan makanan2 kt FastFood ni.. huhu.. aku pn tatao npe aku jd mcm tu.. dlu x pn.. ish3..

Haa.. that's why la.. kn da melekat da title "taste na tinggi je" kt aku.. itu pn dr parents aku sndiri.. eeee.. x suka..! bkn aku sje2 na jd mcm tu.. tp ntahla.. n aku pn suka sgt2 na makan makanan yg mcm ni tao.. cth mcm nasi lemak ayam berempah.. laksa.. nasi ayam/ nasi tomato, yOng tau fu, tau fu fa.. AYAM UNCLE BOB.. burger.. lasagnia..char kuey teow.. anything yg BBQ.. pizza.. bihun sup.. emm.. pe lg ye.. actually, yg tersenarai kt atas ni selain fastfood tu.. adalah antara makanan yg aku slalu beli kt pasar malam/pasar tani.. Yeay.. Yeay..!! esOk ari jumaat, de pasar malam kt cni.. ngeee..~~

   
Ssuai dgn title.. so pic kt cni mst la tnjuk aku nga makan kn.. haha.. 
ngap 1 big Apple Donut..

 Gigih aku na abezkan pizza ni.. =P

kt sushi king wif Mr.Love..

M kuning tiMe..!! hehe

kek chOc as my dessert masa
dinner class, last sem diploma 
Secretary course ^^ 

Me & my BFF..~ Yana Che Saupi..

masa g picnic @ Sg. Gabai.. 
dgn budak2 Lembaga Peperiksaan Malaysia..  =)
*geram tgk sandwich tuu.. almaklumlah.. pnat mendaki na naik puncak sg. gabai tu.. *


No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~