Pages

Thursday 23 June 2011

layan2 Jiwa..



lalalalalalala..~~~ waaa.. konon2 ceria la aku ni.. huhu.. bak kata org tu.. biar la dlm hati kita penuh duka.. penuh derita tp luaran tetap ada senyum..~~
*plastik pn plastik la.. pe de hal.. muka aku.. suka ati aku la na wtpe.. kn3.. haha.. *

Masalah.. masalah.. xde manusia yg x lepas dilanda masalah.. btw.. sndiri kne pk la cara na selesaikn.. ryte?? huhu.. arini aku jz na happykn diri aku.. lupakn segala masalah tu sebentar.. n pk smua bnda yg ceria.. atleast dpt gk aku isi kebusanan ari ni.. hOho.. =) 

sje jew upload pic ni.. wat tatapan.. tgk muka sendiri snyum.. sejuk jgk hati ni..
 
 
Naik Vespa.. brOom3.. hehe.. =P  
 
Bunga ni de kt umah aku.. setiap kali dia tumbuh je kn, mesti byk2 cmni.. 
suka sgt.. cantik betOL kaler pink dia.. sgt terang.. Aawww..!! hehe.. 

Baby ni nama dia, Nur Batrisya Natalia.. cOmeL sgt2..!! anak 3pupu aku.. jaoh btOl relationship tu.. huhu..
dia tamo kt org len tao, tp dia na kt aku jew.. haha.. beShnyew.. ^^ tp baby ni jaoh la.. dia dok kt singapore.. hmmm.. ble ntah leh jmpe n tisya lg.. Massy rindu tisya..!! 





No comments:

Post a Comment

~~HotteSt & CharMiNg~~